sunnuntai 27. syyskuuta 2015

Oh Canada!

Heippa kaikki! Aika on menny super nopeesti ja oon jo yli kuukaude tääl ollu. Ekat neljä viikko sain tääl nauttii ilman kouluu ja oppii elää paikallist elämää. Nyt oon koulussaki ollu jo kaks viikkoo ja paljo o tapahtunu. Mieleen on jääny hevosil ratsastaminen, kajakki ajelu, Nhl Young Star lätkäpelit, eka koulupäivä, Rotary tapaamiset ja tapahtumat, orientaatio viikonloppu, patikoimiset, uudet kaverit ja paljo muuta. Tää kaupunki mis asun on kahen suuren järven välissä ja tätä ympäröi upeet vuoret. Tääl o tosi kaunista ja ihmiset on ystävällisii. Kelit oli iha mahtavat sillonku tulin, mut sit tuliki yhes kohtaa tuli yli viikon kestäny savu, mikä ei ollu jees ku ulkoo ei oikee pystyny tekee mitää. Ja se savu tuli suurist metsäpaloista, joita oli tunnin ajomatkan päässä. 

Ekat viikot olin tääl siis ilma kouluu, mikä oli mun mielest tosi hyvä sillä kerkesin tottumaa kaikkii eroihi ja käyttämää englannin kieltä. Ensimmäise viikon asuin kahen rotarin luona ja he autto mua hankkimaa paikallisen pankkikortin, kännykkäliittymän ja muuta. Tän jälkee muutin mun ekaa perheesee. Mul on isä Russ, äiti Lisbet ja kaks kotona asuvaa isoveljee Josh ja Hunter. Ne on kaikki tosi ihanii, avuliait, hauskoi ja vaa iha parhaita. Parempaa perhet en olis kyl voinu toivoo ja nii hyvää ruokaaki syödää aina!

Koulus kaikki on menny kans hyvi. Aluks must tuntu tosi oudolt mennä puhuu vaa kaikil ja esittelee itteää mut nyt ei enää tarvii esitellä, sillä tunnen jo paljo ihmisii mikä on tosi jees! Erityisesti mun field hockey joukkueest oon saanu paljo kavereit. Field hokii pelataa muutes hameet päällä :D Oon high schoolin viimisel luokal ni meil on sellane oma alue koulus ni siel on kans ollu helppo tutustuu oman ikäsii ihmisii. Et täl hetkel mul ei oo mitää valittamist mistää ja koti-ikävä ei paina. Kaikki hyvin!

-Rebekka



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti