maanantai 8. helmikuuta 2016

182 days

Moi kaikille! Paljo o kerenny tapahtumaa tääl Kanadan mantereel. Kaikki o muute hyvi mut hirvittää kui nopeesti tääl aika menee. Kohta oon tääl ollu yli puol vuotta. Laitan alas kuvii ja selittelen vähä siihe perää et mitä oon tääl tehny!

Tää kuva on marraskuulta mun ekasta rakkastaa host perheestä johon kuulu Josh 19 ( oli viime vuonna Brasiliassa vaihdossa ), Russ, Lisbet ja Lucca 17 ( vaihto-oppilas Brasiliasta, jonka kanssa asuin myös hetken ). Tää perhe on mulle tosi tärkee ja nauttisin tosi paljo näiden kanssa elämisestä. Vielä käyn niitä moikkaamassa viikottain.
Nää kolme kuvaa on joulukuulta Apex nimiseltä laskettelukeskuksesta. Täl reissul ei viel lasketeltu mut kaikkee muuta hauskaa tehtii!
Nää kuvat on Revolstokesta joulukuulta missä Rotary järjesti meille parhaan viikonlopun ikinä. Päästiin laskettelemaan, pulkkailemaa, luistelemaa ja viettämää aikaa toistemme kans!
Näis kuvis oon laskettelemassa Apex vuorella, joka on 30 minuutin ajomatkan päässä. Tääl oon viettäny nyt monta hauskaa viikonloppuu kavereiden kanssa. Paikallisille laskettelu on tosi iso juttu. 
Nää kuvat on koulusta! Ylempi on Winter formal tanssiaisista ja alempi on spirit päivästä, jolloin kaikki pukeutuu koulun väreihi. Nää on hauskoi tunnelman nostatus päivii.

Rotary kokeuksissa käyn kerran viikossa ja pidän aina pienen puheen et mitä oon tehny viime viikon aikana. Joskus on jotai spesiaaleja tapahtumia kuten jouluruoka tai hyväntekeväisyys jutut. Alempi kuva on ku olin autamassa rotareita valitsemaan seuraavan vuoden vaihtareita. Rakastan mun rotareita ne on nii hauskoja ja ystävällisiä!
Nää kuvat on kauniista Vancouverista, minne mun ihana toinen host perhe vei mut uudenvuoden jälkeen! Maisema kuva on otettu Stanley Parkista ja alemmat kuvat on Richmondin olympia jäähallista missä kävin luistelemassa. Siellä olin nii innoissani et vähä unohtu kameran käyttö. Mut oli aivan uskomaton reissu! Ja ruoka siel on sairaan hyvää (kiitos aasialaisille, joita Vancouver on täynnä).
Nää kolme kuvaa on mun eräjormailuista. Kahessa ylemmässä kuvassa oon ampumaradalla ampumassa. Myös mettää mentii rusakoita ettimää mut ei yhtää mitää saatu. Kanukit ihmetteli kovasti et kui kaikil suomalaisil ei oo asetta kotona :D Alemmassa kuvassa oltii koulun kanssa lumikenkäilemässä ja pidettii myös tulen teko kisa ja myöhemmi syötii vaahtokarkkeja.
Viimisenä kuva Dukesta ja Smudgesta jotka aina tekee mun päivistä vähä mielenkiintosempii. Mun toisee host perheesee kuuluu myös koira Sarah, Caleb 14, Jillian 12, Richard ja Christie. Tän perheen kans ei pysty olee oikee vakava koskaa ku aina vaa nauretaa ja pidetää hauskaa. Mul o ollu tosi kivaa isosiskona ja oon tosi onnelline et täl perheel on lemmikkejä. Myös mun porukat on tosi ihanii, mukavii ja rentoja. Tää perhe tuntuu melkee ku omalta perheeltä. Kaikki täällä siis hyvi! Elämä hymyilee :)!!

-Rebekka

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti